ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ + ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ 1 ΩΡΑ

Οδηγός για κριτικές 5 αστέρων απο πελάτες σας

01

Παροχή Εξαιρετικής Εξυπηρέτησης

Η βάση για να έχετε κριτικές 5 αστέρων είναι η παροχή υπηρεσιών και προϊόντων υψηλής ποιότητας. Φροντίστε να υπερβαίνετε τις προσδοκίες των πελατών σας.

Ενθάρρυνση Αξιολόγησης

Ζητήστε από τους πελάτες σας να αφήσουν κριτική, εξηγώντας πόσο σημαντική είναι για την επιχείρησή σας. Μπορείτε να το κάνετε αυτό με τα προϊόντα inotap κατά τη διάρκεια της επαφής σας.

02

03

Εύκολη Διαδικασία

Κάντε τη διαδικασία κριτικής όσο το δυνατόν πιο απλή για τους πελάτες σας. Δείξτε τους το προϊόν inotap που έχετε και ζητήστε τους απλά να ανοίξουν το κινητό τους και να σκανάρουν ή να αγγίξουν, ώστε να τους εμφανίσει άμεσα την σελίδα κριτικών.

Ανταπόκριση στις Κριτικές

Απαντήστε σε όλες τις κριτικές, είτε είναι θετικές είτε αρνητικές. Αυτό δείχνει ότι ενδιαφέρεστε για την γνώμη των πελατών και είστε διατεθειμένοι να βελτιωθείτε.

04

05

Εκπαίδευση της Ομάδας σας

Βεβαιωθείτε ότι όλο το προσωπικό σας κατανοεί τη σημασία των κριτικών και ξέρει πώς να ενθαρρύνει τους πελάτες να αφήσουν θετικά σχόλια.

Παρακολούθηση και Αξιολόγηση

Αξιολογήστε τακτικά τις κριτικές σας για να παρακολουθείτε την πρόοδο και να αναγνωρίζετε περιοχές για βελτίωση. Χρησιμοποιήστε τα σχόλια για να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη.

06